28.7 C
Miami
sábado, junio 8, 2024
Más


    Ester 5 - La Biblia del Oso  RV1569

    Ester invita al rey y a Amán a un banquete

    1. YAconteció que àl tercero dia, Eſther ſe viſtio veſtido real, y puſoſe en el patio de adentro de la caſa del rey en frente del apoſento del rey: y el rey eſtaua aßentado ſobre ſu ſilla real en el apoſento real, enfrente de la puerta del apoſento.

    2. Y fué, q̃ como vido à la reyna Eſther q̃ eſtaua en el patio, ella tuuo gracia en ſus ojos, y el rey eſtendió à Eſther la vara de oro, que tenia en la mano: entonces Eſther llego, y tocó la punta de la vara:

    3. Y dixole el rey, Que tienes reyna Eſther? Y que es tu peticion? haſta la mitad del reyno ſe te dará.

    4. Y Eſther dixo, Si al rey plaze, venga el rey, y Aman oy al vanquete que le he cho.

    5. Y reſpondió el rey, Daos prießa yd à Aman, que haga el mandamiento de Eſther. Y vino el rey, y Aman àl vanquete q̃ Eſther hizo.

    6. Y dixo el rey à Eſther en el vanquete de vino, Que es tu peticion, y dar ſe te ha? Que es tu demanda? Aunque ſea la mitad del reyno, ſe te hará.

    7. Entonces reſpondió Eſther, y dixo, Mi peticion, y mi demanda es,

    8. Si he hallado gracia en los ojos del rey, y ſi plaze àl rey dar mi peticiõ, y hazer mi deman da, vendrá el rey, y Aman àl vanquete, que les haré: y mañana haré loq̃ el rey manda.

    9. Y ſalió Amã aq̃l dia alegre y bueno de coraçõ: y como vido à Mardocheo à la puerta del rey, q̃ no ſe lauantó ni ſe mouió de ſu lugar, fué lleno de yra cõtra Mardocheo

    10. Mas refrenoſe Aman, y vino à ſu caſa, y embió y hizo venir ſus amigos, y à Zares ſu muger:

    11. Y recitóles Aman la gloria de ſus riq̃zas, y la multitud de ſus hijos, y todas las coſas conque el rey lo auia engrãdecido, y con que lo auia enſalçado ſobre los principes y ſieruos del rey.

    12. Y añidió Aman, Tambien la reyna Eſther no hizo venir con el rey àl vanquete, q̃ hizo, ſi no à mi: y aun para mañana ſoy cõbidado deella con el rey.

    13. Y todo eſto no me entra en prouecho cada vez q̃ veo á Mardocheo Iudio ſen tado à la puerta del rey.

    14. Y dixole Zares ſu muger y todos ſus amigos, Hagã vna horca alta de cincuenta cobdos, y mañana di al rey que cuelgen à Mardocheo ſobre ella: y entra con el rey àl vanquete alegre. Y plugo la coſa en los ojos de Aman, y hizo hazer la horca.